Еми мотора нито вие нито има вибрации някакви. Работи си много спокойно. Понеже като го взех и заваля и не можах да го сложа да видя дали всичко е ок.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вентилатора на парното
Collapse
X
-
Възможно е да има нещо окъсило в командването на вентилатора (врътките на таблото), там също има транзистори, диоди и прочие. Пробвай да смениш врътките с други и виж дали отново ще се наблюдава описаният проблем.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
А я ми кажете така като включите само А тази платка откъде ще вземе захранване + и -. Та като няма минус нищо чудно да завърти вентилатора, щото няма какво да държи горния транзистор на пуш-пул стъпалото запушен.
Колега, имам един работещ регулатор, обади ми се и ела да оправим проблема
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91829
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеА я ми кажете така като включите само А тази платка откъде ще вземе захранване + и -. Та като няма минус нищо чудно да завърти вентилатора, щото няма какво да държи горния транзистор на пуш-пул стъпалото запушен.
Колега, имам един работещ регулатор, обади ми се и ела да оправим проблема
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91829
---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:41 ----------
Първоначално публикувано от bate_Boyko_bate Покажи съобщениеСега ходих при майстора дето смени транзисторите. Замери с мултицета и каза че проблема остава да е в интегралата обаче такава нямало откъде да намери и да съм пробвал някъде от втора употреба. И така 20 лв на вятъра.
PS:
Сега разгледах схемата и видях, че +12V за управлението се подават само, когато колата е на контакт а +12V за мотора - постоянно. А това означава, че моторът не следва да върти дори с откачена букса "B".
Накратко - предположението за липса на захранване на регулатора, като причина, отпада. Проблемът е по-скоро в платката.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:57.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ти май не четеш какво пша
---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:04 ----------
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТи май не четеш какво пша
---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:06 ----------
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТи май не четеш какво пшаLast edited by Alex_26; d.m.y г., 15:09.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТи май не четеш какво пша
---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:04 ----------
П.п.А от къде върти?
---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:06 ----------
П.п.А от къде върти? Нали взима еиния полюс от комутатора
+12V са подават постоянно на единия извод на мотора (не минават през комутатора). Другият извод на мотора се управлява по шаси през клемата "A".
Самият регулатор получава +12 през буксата "B" и този + минава през комутатора на ключа.
Кое още не е ясно ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе съм аз този, който не чете.
+12V са подават постоянно на единия извод на мотора (не минават през комутатора). Другият извод на мотора се управлява по шаси през клемата "A".
Самият регулатор получава +12 през буксата "B" и този + минава през комутатора на ключа.
Кое още не е ясно ?Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе съм аз този, който не чете.
+12V са подават постоянно на единия извод на мотора (не минават през комутатора). Другият извод на мотора се управлява по шаси през клемата "A".
Самият регулатор получава +12 през буксата "B" и този + минава през комутатора на ключа.
Кое още не е ясно ?
Comment
Comment